Vásároljon a legkedvezőbb áron a hivatalos magyarországi forgalmazótól! Házhozszállítás az ország egész területére akár másnapra!

Kérdése van? Hívjon minket! (Munkanapokon 10.00 - 18.00) +36706250240 

Garancia/szerviz

Mi történik, ha meghibásodott a készülékem?

Először azt kell megtudni, hogy a készülék cseregaranciás, vagy külső szerződött cégünk végzi a javítást/cserét.
Ezt az információt webáruházunkban a termékadatlapon megtekintheti.

 

  • Ha a készülék cseregaranciás, akkor azt a Gegeszoft Kft. készletről cseréli.
    Elérhetőségük:
    Telefonszám: +36 70 625 02 40
    E-mail: info@maxcom.hu
    Postacím: 4031 Debrecen, Vadvirág utca 15/C.

IDE kattintva megtekintheti cseregaranciás termékeinket.

  • Ha nem cseregaranciás a termék, akkor annak a javításáról a Tanfield Technika Kft. gondoskodik.
    Elérhetőségük:
    Telefonszám: +36 1 787 64 39
    E-mail: service@tanfield.hu
    Postacím: 1092 Budapest, Ráday utca 31/J.
    Ezekért a termékekért a hibajelentés után egy futárt küldenek, aki elszállítja a hibás készüléket és a javítás után a megadott címre visszapostázzák azt.

IDE kattintva megtekintheti Háztól-Házig garanciás termékeinket.