Garancia/szerviz
Mi történik, ha meghibásodott a készülékem?
Először azt kell megtudni, hogy a készülék cseregaranciás, vagy külső szerződött cégünk végzi a javítást/cserét.
Ezt az információt webáruházunkban a termékadatlapon megtekintheti.
- Ha a készülék cseregaranciás, akkor azt a Gegeszoft Kft. készletről cseréli.
Elérhetőségük:
Telefonszám: +36 70 625 02 40
E-mail: info@maxcom.hu
Postacím: 4031 Debrecen, Vadvirág utca 15/C.
IDE kattintva megtekintheti cseregaranciás termékeinket.
- Ha nem cseregaranciás a termék, akkor annak a javításáról a Tanfield Technika Kft. gondoskodik.
Elérhetőségük:
Telefonszám: +36 1 787 64 39
E-mail: service@tanfield.hu
Postacím: 1092 Budapest, Ráday utca 31/J.
Ezekért a termékekért a hibajelentés után egy futárt küldenek, aki elszállítja a hibás készüléket és a javítás után a megadott címre visszapostázzák azt.
IDE kattintva megtekintheti Háztól-Házig garanciás termékeinket.